INFORMACJE O FIRMIE

GRUPA ELKA istnieje na rynku informatycznym od 1992 roku. Mając na uwadze zapewnienie kompleksowości współpracy, oferujemy usługi wspierające pracę kancelarii komorniczych w następujących obszarach: serwis i konsulting informatyczny, bezpieczeństwo IT, tworzenie serwisów internetowych, sprzedaż oprogramowania Komornik Online, tworzenie dokumentacji RODO wraz z przejęciem funkcji IOD w kancelarii. GRUPA ELKA troszcząc się o najwyższą jakość usług kierowanych do swoich klientów, wdrożyła i wykonuje usługi zgodnie z systemem ISO 9001:2015 i ISO 27001:2013. Od początku swojej działalności specjalizujemy się we wdrażaniu i rozwijaniu strefy informatycznej i okołoinformatycznej w Kancelariach Komorniczych, posiadając umiejętności i wszelkie szkolenia z zakresu obsługi i serwisu systemów Komornik SQL i Kancelaria Komornika.

ZESPÓŁ

W chwili obecnej w działach informatycznych firmy zatrudnionych jest ponad 20 osób, w tym 8 dyspozycyjnych serwisantów, posiadających wiedzę i umiejętności obsługi systemów kancelarii komorniczych, w tym certyfikowany partner Currendy. Nasi pracownicy to wysoko wykwalifikowana kadra od wielu lat pracująca w naszej firmie. Właśnie dlatego pracownicy firmy stanowią jeden z najlepszych i najbardziej doświadczonych zespołów w regioniespecjalizujący się w obsłudze kancelarii komorniczych. Jesteśmy zespołem, który wykorzystuje zdobytą wiedzę i doświadczenie w celu kompleksowej i jak najlepszej obsługi swoich Klientów. Wykonujemy naszą pracę z pasją i wielkim zaangażowaniem. Staramy się być najlepsi, cały czas podnosząc nasze kwalifikacje. Staramy się zawsze służyć pomocą i doradztwem, by w pełni spełniać oczekiwania naszych Klientów.

NASZE REFERENCJE

O naszym doświadczeniu i profesjonalizmie świadczy fakt, że z naszych usług korzysta ponad 300 kancelarii komorniczych na terenie całej Polski. Obecnie 90% usług wykonywane jest zdalnie z wykorzystaniem systemów zdalnej obsługi i sieci internet, co pozwala nam na serwisowanie dużej ilości kancelarii, jednocześnie obniżając koszty usług. Gwarantujemy podjęcie serwisu w czasie nawet 4 godzin od zgłoszenia, w przypadku możliwości wykonania serwisu zdalnie.